Srebrna poskusna odprava 2020 je potekala v Posočju. Udeleženci so premagali traso od Kobarida do koče pri izviru Soče v treh dneh in pri tem prenočili na Logu Čezsoškem in v Lepeni.  Matic, Brin, Jan, Tim in Nik so na odpravi posneli tudi svoj film doživetij in se očitno pri tem zelo zabavali…

DAN 1: KOBARID – LOG ČEZSOŠKI

DAN 2: LOG ČEZSOŠKI – LEPENA

DAN 3: LEPENA – KOČA PRI IZVIRU SOČE

Brin: Tretji dan smo se zbudili ob 5:30, da smo pojedli, se pripravili in čim prej lahko začeli hoditi. Za zajterk smo jedli preostanke juh in v njih namakali ostanke kruha. Nato smo pospravili šotore, spalne vreče, podlage in nekateri tudi viseče mreže in se odpravili proti drugi kontrolni točki (prva je bila tabor v, katerem smo spali). Druga točka je bila brv ob prve oddaljena prib. 7km. Teh 7km je za mene minilo karseda hitro. Z mišljenjem, da bo pot tretjega dneva dolga le 15km smo bili na točki zelo zadovoljni. Pot smo nadaljevali ob Soški poti, malo po cesti in malo po privat zemljiščih do tretje točke – Botaničnega vrta, katerega ogled žal ni bil možen. Od Botaničnega vrta do Kugyjevega spomenika smo najprej šli po cesti nato pa zavili v gozd in po strmi poti šli navkreber. Ne vem za ostale ampak jaz sem pri tem vzponu, kar precej “zašvical”. Do koče pod izvirom Soče je zdaj manjkal samo še eden položen a sorazmerno dolg vzpon po, za podplat neudobni, asfaltni cesti. Na cesti smo se odpočili na trhleni leseni ograji, ki ni vzdržala teže naših nahrbtnikov. Po kratkem počitku in zadnjih požirkih vode smo dobili še nekaj energije za zadnji vzpon. Ko smo dosegli kočo pod izvirom smo si naredili še zadnji obrok odprave in sicer ostanki paštet, nutela, kruh in magnezijeve tabletke. Pri koči smo mentorja čakali prib. 40 min, ker nam je obljubil skupni vzpon do izvira. Mentorja ni bilo ob nikoder zato smo ga poklicali, ker smo bili v skrbeh, da izvira ne bomo videli. Po telefonu smo izvedeli slabo novico, da kombi že čaka na parkirišču in da žal izvira Soče ne bomo videli. Kombi nas je obpeljal v tabor Outsider kjer je že dišalo po pravi hrani.