Opis trase:

Od želežniške postaje skozi podhod in nato po cesti do odcepa poti (KT1),

po planinski poti strmo gor do ceste, kjer je  smerokaz (KT2).

Po cesti do KT3, neizrazitega odcepa na levo na lovsko pot, kjer se zapustijo planinske markacije,

nato po slikoviti lovski poti do sedla grebena (KT4),

po neoznačenem grebenu do razglednika s klopco (KT5), nato izrazit spust do hiš vasi,

po cesti skozi vas po markacijah v klanec do cerkve Sv. Duha (KT6),

skozi gozd po poti do pašnikov in nato v smeri naslednje kontrolne točke poti po brezpotju skozi gozd, prečenje planine in po azimutu  na vrh Planina(926km) – KT7.

Po grebenu po neoznačenem svetu na sedlo, kjer se priključi na planinsko pot in potem na razgledišče Veliko Kozje z žigom (KT8).

Nadaljevanje po grebenu preko neizrazitega vrha Veliko Kozje. Prečenje naprej po planinski poti  po grebenu  do naslednje točke KT 9 – sakralnega objekta na križišču poti.

Naprej do cerkve Sv. Lovrenca (KT10).

Pričetek daljšega spusta po cesti, nato rahlega vzpona v smeri prihoda do odcepa levo v gozd, naprej po poti do makadamske ceste, ki preide v asfaltno.

To zapustimo pri kmetiji desno po markacijah po robu pašnika, vstopimo v gozd, po gozdu do roba pašnika  – KT11 (previdno s električnimi pastirji in biki na pašnikih!).

Po robu pašnika v klanec na vrh griča Radež (KT12),

nato po brezpotju skozi gozd po čim manj strmem pobočju v smeri azimuta na ovinek ceste(KT13) .

Sledi sestop, sprva po cesti, nato pa na križišču pod cerkvijo poiščemo smerokaz za Breg (KT 14),

sestop po označeni poti po  gozdu, na primernem mestu poiščemo sredi gozda pašnik(KT15).

Na spodnji strani pašnika se po brezpotju spustimo do slabše steze , ki levo preči pobočje nad mokrim grabnom. Postopoma pridemo po močvirnem svetu v Črno hosto in do zadnje kontrolne točke ob Črnem potoku (KT16). Naprej do ceste in naprej do ŽP.

Kategorije: Treningi

0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja